+ مخصوصا اونجا که ایهام میگه؛
حال من بعد از تو مثل دانش آموزیست که،
خسته از تکلیف شب خوابیده روی دفترش...
+ بعدِ تو دایی... معادلاتم بهم ریخته جانِ دل...
+ آهنگ "حال من" ایهام،
یه روزم که حالشو داشتم میام کمالشو اینجا مینویسم.
+ خدابخواد این ترم یه زبان آموز جدید دارم، خصوصیِ، اسمش آفاقِ.
پزشکی قبول شده، خانم دکترم باس صداش کنم :|
اسم آفاق، منو یاد کاوه آفاق میندازه...
مثلا وقتی میخونه؛
دل
واژهی همواره مشکل
این دو حرف با من چه ها کرد
این دو حرف ساده ی دل
...
دل
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124