+ خسته تر از اونی ام که بگم چقدر دلم تنگه...
و چه حالی ام...
اما با لبخند ادامه میدم.
زندگی می کنم چون عاشقم.
زندگی.
ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 16:08