+ یک ماه پیش دقیقا این موقع آخرین پست رو نوشتم، و حالا ۱۳ آبان دوباره برگشتم.
جالب بود! :/
پر از فکرم، چون باید بهش فکر کنم.
یه چایی نبات زدم تا ببینم خدا چی میخواد.
باید بنویسمش، بیاد رو کاغذ بلکه واضح شه :|
+ خدا برامون خوب میخواد حتما.
+ خدایا همه جوره شکرت.
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72