هر کجا هستم، باشم، تنهام!

خرید بک لینک
یک سال و نیم از زندگی کردنم تو گیلان گذشت...

هر روز تنهاتر شدم

قبلنا فکر میکردم تنهایی یجور لفظه، یه ناله و قیافه اس

الان قشنگ لمسش میکنم، حسش میکنم...

من خیلی چیزارو تهران جا گذاشتم،

شاید هیچ وقت برنگردم برشون دارم اما خاطرشون همیشه یه گوشه ی زندگیمه...

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 3:36

صفحه بندی