هر روز تنهاتر شدم
قبلنا فکر میکردم تنهایی یجور لفظه، یه ناله و قیافه اس
الان قشنگ لمسش میکنم، حسش میکنم...
من خیلی چیزارو تهران جا گذاشتم،
شاید هیچ وقت برنگردم برشون دارم اما خاطرشون همیشه یه گوشه ی زندگیمه...
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64