+ فدای سرم که وسط همچین مهمونیی، میرم تو یه اتاق خالی، میشینم لبه ی پنجره، باد خنک میزنم بر بدن و سکوت شبو گوش میکنم، فدای سرم که خودمم، که واسه دل خودم زندگی میکنم.
+ آیا تو چنان که می نمایی هستی؟
"خیام"
+ لیگ جهانی امسال داره خوشحالیای گم شده ای رو تو قلب ملت میریزه :)
همینجوری قوی بجنگین، مردم دعاتون میکنن که شادی بهشون میدید، حتی با یه بازی والیبال.
زیبا بردیم، زیبا و بی نظیر :))
مبارکه هممون ۳ تا برد دلنشین تا اینجا.
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82