لبه ی پنجره یه تیکه از بهشتِ، اگه پرت نشم پایین و نرم جهنم :/

خرید بک لینک

+ فدای سرم که وسط همچین مهمونیی، میرم تو یه اتاق خالی، میشینم لبه ی پنجره، باد خنک میزنم بر بدن و سکوت شبو گوش میکنم، فدای سرم که خودمم، که واسه دل خودم زندگی میکنم.

+ آیا تو چنان که می نمایی هستی؟

"خیام"

+ لیگ جهانی امسال داره خوشحالیای گم شده ای رو تو قلب ملت میریزه :)

همینجوری قوی بجنگین، مردم دعاتون میکنن که شادی بهشون میدید، حتی با یه بازی والیبال.

زیبا بردیم، زیبا و بی نظیر :))

مبارکه هممون ۳ تا برد دلنشین تا اینجا.

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: جمعه 17 خرداد 1398 ساعت: 14:42

صفحه بندی