+ گفته بودم ساعت زود یک میشه؟ :|
حالا جدیداً داره زود دو میشه :/
+ یکی دو روز دیگه برمیگردم به حالت عادی، سحرخیزی :>
+ مامان تا الان آنلاین بود :| نگران چشمهای بی نهایت زیباشم، [به قول ف جانم: خدایا به حق عزیز ترین بنده هات] همیشه سلامت باشن الهی، دو تا بال زندگیم.
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88