چشمام شدن دو تا خط باریک -_- شب بر همگان خوش!

خرید بک لینک

+ گفته بودم ساعت زود یک میشه؟ :|

حالا جدیداً داره زود دو میشه :/

+ یکی دو روز دیگه برمیگردم به حالت عادی، سحرخیزی :>

+ مامان تا الان آنلاین بود :| نگران چشمهای بی نهایت زیباشم، [به قول ف جانم: خدایا به حق عزیز ترین بنده هات] همیشه سلامت باشن الهی، دو تا بال زندگیم.

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: جمعه 17 خرداد 1398 ساعت: 14:42

صفحه بندی