+ چه اتفاقی میتونه قشنگ تر از دیدن داداشم و خانوادش بعد از ۲ ماه و اندی باشه ؟
سیدهامو دیدم (برادرزاده های مینی فندقم) و ۳ تا جون به جونهام اضافه شد و میتونم یه سرِ برم مرحله ی آخر ♡_♡
+ عید همگی مبارک با امید بهترین خبرها و بهترین اتفاقها و بهترین لحظه ها :)
+ من امشب فهمیدم، غریب که باشی، باید بیشتر حواست به آدمها باشه، فکر نمیکردم انقدر احتیاط لازم باشه، اما خب وقتی پیش یه آدمهایی غریبی، غربت کار خودشو میکنه، تو باید حواست جمع باشه دختر خوب.
+ با نت خط میام، هی میرم تو هفهشتاد میزنم ببینم قبضم تا اینجا چقدر شده :|
تند تند تایپ میکنم برم :))
آها تا یادم نرفته این شعر در خورِ شان غربت هم بذارم اینجا و برم:
تنت زخمی، دلت آزرده باشد
نگاهت سرد و باران خورده باشد
شده گنجشک باشی و شبی باد
تمام لانه أت را برده باشد؟
"شهراد میدری"
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84