آخرشم بلاخره عشق نجاتمون میده، ببین کِی گفتم :)

خرید بک لینک

+ اما فهمیدم هیچی از زندگی قشنگ تر نیست،

با همه ی خوب و بدش هنوز دوست دارم زندگی کنم.

+ من فدای اون نقطه های روشنی هستم که پر از عشق و لبخندم.

و خدایی که تو این لحظه ها از همیشه پررنگ تر حس میشه.

+ آ خدا؛ خیلی مخلصیم.

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: جمعه 17 خرداد 1398 ساعت: 14:42

صفحه بندی