+ اما فهمیدم هیچی از زندگی قشنگ تر نیست،
با همه ی خوب و بدش هنوز دوست دارم زندگی کنم.
+ من فدای اون نقطه های روشنی هستم که پر از عشق و لبخندم.
و خدایی که تو این لحظه ها از همیشه پررنگ تر حس میشه.
+ آ خدا؛ خیلی مخلصیم.
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109