+ تو که خدایی، خودت بگو تا کِی؟
این صبوری تا کِی...؟
و به قول سید علی صالحی دارم هی پا به پای نرفتن صبوری میکنم...!
ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت: 6:26