همه چیز دست خدا...

خرید بک لینک

+ نمیدونم چجوری همه چیز برگشت و همه باهاش موافق شدن...

و یجوری پیش رفت که به هم نزدیک شیم و همو بشناسیم...

این روزا بهش فکر میکنم، مخصوصا از اذان صبح!

میگم خدایا تو از دل هممون خبر داری و بهترین هممون رو میدونی،

میدونم جز خیر برای هیچ بنده ای رقم نمیزنی..

میدونم جز صلاحت هیچ اتفاقی نمیفته..

میدونم جز خوبی برای هیچ کدوممون نمیخوای..

من تسلیمم و همه چیزو به خودت سپردم...

+ آ خدا؛

تو خود مرا آن ده که آن به :)

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 19:38

صفحه بندی