+ نمیدونم چجوری همه چیز برگشت و همه باهاش موافق شدن...
و یجوری پیش رفت که به هم نزدیک شیم و همو بشناسیم...
این روزا بهش فکر میکنم، مخصوصا از اذان صبح!
میگم خدایا تو از دل هممون خبر داری و بهترین هممون رو میدونی،
میدونم جز خیر برای هیچ بنده ای رقم نمیزنی..
میدونم جز صلاحت هیچ اتفاقی نمیفته..
میدونم جز خوبی برای هیچ کدوممون نمیخوای..
من تسلیمم و همه چیزو به خودت سپردم...
+ آ خدا؛
تو خود مرا آن ده که آن به :)
زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134