دِلَم.

خرید بک لینک

+ می دونم می دونم،

اما دلم خیلی گرفته.

+ من همون جزیره بودم، خاکی و صمیمی و گرم...

"سیاوش قپیشی"

هنوزم همونم.

هستم.

خواهم بود.

[یک عدد جزیره، گرم و دل گُنده، با یک دنیای ناب، اُکازیون!]

+ وقتی از بیرون این شرایطو میبینم، غُصَّم میگیره ، ولی به طرز جالب و عجیبی تهِ دلم امید برق میزنه! :')

هِی تو دلم میگم: درست میشه همه چیز، بهتر از قبل.

+ یاد دیالوگ شهرزاد افتادم:

باز میشه این در،

صبح میشه این شب،

صبر داشته باش...

زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر!...

ما را در سایت زیبا باش اما یکم تندتر! ساده تر! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت: 6:26

صفحه بندی